Splošni pogoji

 

Splošni pogoji
1. Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Viva (v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZOV-pot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in ZVOP-2., ravno tako na podlagi 24. in 25. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št.94/07 s spremembami (ZVOP-1) ter zlasti 24., 25. in 32. člena uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošne uredbe o varstvu podatkov).

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
–  pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
–  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
–  način plačila in dostave
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
1. Po povzetju: pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo preko Pošte Slovenije.
2. Po predračunu: ob naročilu izstavimo predračun in ko je le ta poravnan na TRR Trgovina Viva, odpošljemo artikle.

3. Cene

Vse cene v trgovini so v EUR in že vključujejo 22% davek na dodano vrednost.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

4. Dostava

Strošek dostave je 3€ ne glede na težo in velikost paketa. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije.  V primeru, da je naročilo na delovni dan izvedeno do 15. ure in je artikel na zalogi v fizični trgovini, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan.

5. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga (pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu s 43.č in 43.d členom ZVPot ) ,  43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:
potrošnik ima čas 14 dni po prejemu pošiljke, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti v nadaljnjih 30-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu. Po preteku prvega oz. drugege roka vračilo oz. zamenjava ni več možna.

Če vračate izdelek je tega potrebno vrniti s priporočeno pošiljko, v enakovredni embalaži, kot ste jo prejeli. Obvezno priložite račun, saj brez njega ni osnove za vračilo kupnine in pripišite TRR na katerega vam vrnemo kupnino. V kolikor izdelek ne bo vrnjen v enakovredni embalaži, ki preprečuje poškodbe izdelka in bomo izdelek prejeli poškodovan zamenjave oz. reklamacije ne bomo upoštevali, izdelek pa vrnili naročniku na njegove stroške.

Po prejemu nepoškodovanega vrnjenega izdelka vam bomo v roku osmih delovnih dni vrnili kupnino za izdelek. Ob odstopu kupca od pogodbe in vračilu blaga stroške dostave krije prodajalec. Tako tudi v primeru prve menjave. Za vse nadaljnje menjave blaga stroške dostave plača kupec.

V primeru mehanskih poškodb, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.

Pomembno!
– Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu morate priložiti račun, originalno embalažo izdelka vključno z deklaracijskimi kartončki, ki so pripeti na izdelku
– Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
– Ob odstopu kupca od pogodbe in vračilu blaga stroške dostave krije prodajalec. Tako tudi v primeru prve menjave. Za vse nadaljnje menjave blaga stroške dostave plača kupec.

Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov trgovinaviva@t-2.net ali pa se na nas obrnite neposredno na tel. 041/795 883.

6. Kupoprodajna pogodba

Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko mi potrdimo naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).

V kolikor je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo dvignjeno se upošteva točka 12. splošnih pogojev. Če blago ni bilo naročeno s strani osebe, ki je navedena na podatkih bomo to smatrali, kot zlorabo osebnih podatkov in bomo predali zadevo organom pregona. Ob tem se bodo predali vsi podatki vključno z IP številko računalnika s katerega je bilo naročilo opravljeno.

7. Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

8. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
· pošiljatelj bo jasno razviden,
· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
· jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
· željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

9. Postopek nakupa

Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica.

Izdelke dajete v košarica s pomočjo nakupovalne košarice pri vsakem izdelku.

Najprej vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu. V kolikor želite dostavo naročenih izdelkov na drugi naslov, prosimo, na dnu strani označite polje “Naslov za dostavo je drugačen”. Na naslednji strani boste vnesli naslov za dostavo. Nato izberete način pošiljanja izdelkov.

Na naslednji strani izberete način plačila naročenih izdelkov in “Potrditev naročila”.

V kolikor je bilo naročilo uspešno oddano, se vam pojavi stran, ki potrdi, da je naročilo bilo uspešno oddano, hkrati pa vam sistem na vaš e-mail naslov pošlje kopijo naročila. V kolikor želite karkoli popraviti, uporabite gumb “Nazaj”.

S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji.

10. Garancija

Ponudnik je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca.
Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

11. Varovanje osebnih podatkov

Trgovina ViVa, Ljubljanska cesta 22, 8000 NM zbira naslednje osebne podatke za potrebe poslovanja, (nakup v spletni trgovini, nagradne igre, posebne ponudbe- marketing: ime in priimek, naslov, kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko, spol, povezave na facebook stran https://www.facebook.com/trgovina.viva in vse ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazce na spletnem mestu https://www.perilo-viva.si/. Trgovina Viva ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik. Za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, sejni piškotki za identifikacijo in potrebe nakupovalne košarice. Trajni piškotki se ohranijo 2 leti.

V spletni trgovini Trgovina Viva se uporabnik/končni kupec lahko prijavi kot gost ali registrirani uporabnik. Vsi vnešeni podatki, ki jih uporabnik vnese, bo Trgovina Viva uporabljala vse do preklica, z namenom obdelave uporabnikovega naročila in prodajnih akcij v spletni trgovini oz. Za potrebe trženja. Seznanitev z zbranimi osebnimi podatki oz.zbris, popravek ali prenos osebnih podatkov, tako gost kot reghistriran uporabnik, lahko zahtevata kadarkoli na elektronski naslov trgovinaviva@t-2.net. Podatki/ spremembe bodo izbrisani/popravljeni najkasneje v 24 urah.

Upravljavec osebnih podatkov je Trgovina ViVa, Ljubljanska cesta 22, 8000 Novo mesto.

Podatki,

ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na https://www.perilo-viva.si/ ali kako drugače (preko e-maila, telefona,…), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. (Splošni pogoji spletne trgovine Viva (v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZOV-pot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in ZVOP-2., ravno tako na podlagi 24. in 25. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št.94/07 s spremembami (ZVOP-1) ter zlasti 24., 25. in 32. člena uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošne uredbe o varstvu podatkov).)

Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Dostop do osebnih podatkov imajo zgolj pooblaščene osebe zaposlene v Trgovina Viva in skrbnik speltne strani https://www.perilo-viva.si/ .

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam.

Z uporabo spletnega mesta https://www.perilo-viva.si/ se uporabnik strinja z vsakokratno veljavnimi pravili in splošnimi pogoji, objavljenimi na tem spletnem mestu.

12. Neprevzeti in zavrnjeni paketi

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino.

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru ne prevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. Enaki pogoji veljajo za pošiljke, ki so s strani prejemnika neupravičeno zavrnjene.

Stroški neprevzema znašajo 8 – 12 € (odvisno od teže in velikosti pošiljke) . (2x poštnina – pošiljanje in vračanje pošiljke, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).

13. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj

Potrošnik ima možnost izvensodnega reševanja sporov preko izvajalca http://www.ecdr.si/

Povezava na platformo SRPS https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Za reševanje garancij, reklamacij nas kontaktirajte preko elektronske pošte: trgovinaviva@t-2.net ali na telefon: 07/3931796 ali 041/795 883.

Spremenjeni splošni pogoji veljajo od 01.05.2018